Kraków - ul. Wygrana 6
W naszej ofercie m. in. : Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, kawiarnia na miejscu, pralnia chemiczna, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), parking na miejscu, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, usługi konsjerża, Maseczki dla gości, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, monitoring wokół obiektu, Pojemniki na śniadanie na wynos, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, fitness, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, centrum biznesowe, bezpłatne Wi-Fi, udogodnienia dla niepełnosprawnych, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, transfer, ogrzewanie, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, transfer na lotnisko, klimatyzacja, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, śniadanie w pokoju, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), transfer z lotniska, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, całkowity zakaz palenia, centrum fitness, dostęp za pomocą karty, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, czujnik dymu, miski dla pupila, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, gaśnice, pokoje dla niepalących, wino / szampan, sejf, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), bar, legowisko dla pupila, całodobowa ochrona, owoce, codzienne sprzątanie, przechowalnia bagażu, prywatny parking, system alarmowy, zwierzęta domowe są akceptowane, zamykane szafki, sala zabaw, transfer (dodatkowa opłata), restauracja, dostęp do Internetu, Dostęp do personelu medycznego, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, parking w garażu, Możliwe wystawienie faktury, całodobowa recepcja, Wi-Fi, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, bankomat na terenie obiektu, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, usługa prasowania, obsługa pokoju, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, winda, zaplecze bankietowe / konferencyjne, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, pralnia, transfer lotniskowy, parking.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 12:00.
Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, która została wykorzystana do dokonania rezerwacji. Jeżeli rezerwacji dokonano przy użyciu karty kredytowej należącej do osoby trzeciej, wówczas Goście zostaną poproszeni o uiszczenie opłaty za pobyt po przyjeździe. Środki pobrane z rachunku karty zostaną zwrócone. Osoby, które chciałyby otrzymać fakturę VAT, proszone są o kontakt z personelem hotelu bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji. Stosowne informacje (pełne dane firmy i numer NIP) należy wpisać w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi. W przeciwnym razie późniejsze wystawienie faktury będzie niemożliwe.Dostępne pokoje:
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 20 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 20 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 20 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 23 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 rozkładana sofa, 1 duże łóżko podwójne - 38 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Kraków - Q Hotel Plus Kraków, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.233814